This I Promise You

By 16:57:00

When the visions around you,
Bring tears to your eyes
And all that surround you,
Are secrets and lies
I'll be your strength,
I'll give you hope,
Keeping your faith when it's gone
The one you should call,
Was standing here all along..

And I will take
You in my arms
And hold you right where you belong
Till the day my life is through
This I promise you
This I promise you

I've loved you forever,
In lifetimes before
And I promise you never...
Will you hurt anymore
I give you my word
I give you my heart
 This is a battle we've won
And with this vow,
Forever has now begun...

Just close your eyes
Each loving day
I know this feeling won't go away
Till the day my life is through
This I promise you..
This I promise you..

Over and over I fall
 When I hear you call
Without you in my life baby
I just wouldn't be living at all...

And I will take
You in my arms
And hold you right where you belong
Till the day my life is through
This I promise you baby

Just close your eyes
Each loving day
 I know this feeling won't go away
Every word I say is true
This I promise you

Every word I say is true
This I promise you
Ooh, I promise you... 



  • NYSYNC - This I Promise You


......
This is one of my favorite songs. Aku suka lagu ini, maknanya dalem banget. Kalo dengerin lagu ini sebelum tidur rasanya jadi ayeeem, tenang.  Ini lagu lama sih, tapi aku nggak tau judulnya. Maklum lah, pertama kali dengerin lagu ini kalo nggak salah waktu SD. Terus waktu SMA coba browsing-browsing lagu romantis. Eh, ternyata ada lagu ini juga.

Di lagu ini aku paling suka lirik yang bagian reff. "And I will take you in my arms, and hold you right where you belong, till the day my life is through, this I promise you..." sama "I know this feeling won't go away". Itu seperti si laki-laki meyakinkan perempuannya. Ah, soo sweet banget lah lagu ini. Emang pas banget diputer setelah acara nikahan. Tapi kalo di daerahku sini, pasti dikit banget orang yang ngerti maknanya. Haha.


Sampai saat ini, saat aku lagi ngetik postingan ini aku nggak bosen-bosen muter lagu ini. Apalagi kalo banyak tugas, denger lagu ini kayak ada yang memotivasi. Seperti yang nyanyi itu adalah calon suami di masa depan. Ceilah. Haha.


Pengen deh suatu saat kalo aku nikah, suamiku nyanyi lagu ini buat aku. Aaa, pasti so sweet ya. Tapi saat-saat itu masih jauh di depan mata. Nggak tau lagi deh kalo Allah mempercepatnya. Hehe. 


Wallahu 'alam bisshowab. 

You Might Also Like

0 comments